ראה"מ: "ההמלצה שלי ברורה: בחירות בסוף פברואר"

מוטי הלפרין No Comments on ראה"מ: "ההמלצה שלי ברורה: בחירות בסוף פברואר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: ״אנחנו נותנים גיבוי מלא לכוחותינו. הם עושים עבודה מדהימה במלחמה קשה. הם חיסלו בסוף השבוע למעלה ממאה מחבלים, זה קורה כמעט כל יום. עשרות מחבלים מחוסלים מדי יום, לעתים למעלה מזה. עם הרוח הזאת אנחנו נחסל את חמאס, נחזיר את חטופינו, ננצח במלחמה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: ״אנחנו נותנים גיבוי מלא לכוחותינו. הם עושים עבודה מדהימה במלחמה קשה. הם חיסלו בסוף השבוע למעלה ממאה מחבלים, זה קורה כמעט כל יום. עשרות מחבלים מחוסלים מדי יום, לעתים למעלה מזה. עם הרוח הזאת אנחנו נחסל את חמאס, נחזיר את חטופינו, ננצח במלחמה".

בהתייחס לבחירות המקומיות: "אנחנו בדרך כלל לא מקיימים בחירות בזמן מלחמה, אבל הבחירות האלה נקבעו מראש. הם כבר נדחו פעם אחת, קשה מאוד לדחות אותם לתקופה ארוכה מאוד, אבל יש שתי אפשרויות: או לקיים אותם בסוף ינואר, או לקיים אותם בסוף פברואר. לצורך זה אנחנו ביקשנו הערכה של צה"ל בכמה אנשים מדובר שעדיין יהיו בשירות פעיל בסוף ינואר, המספר שהגיע אלינו הוא כ-700, ולאור זאת אנחנו נידרש להחליט או בסוף ינואר או בסוף פברואר. ההמלצה שלי היא ברורה: לעשות את זה בסוף פברואר, כדי לאפשר לכמה שיותר אנשי מילואים להשתתף בבחירות. זו זכות אלמנטרית וחשובה".



0 תגובות